niedziela, 29 grudnia 2013

My favourite makeup products of 2013

Rok 2013 dobiega końca, a co za tym idzie - bilans strat i zysków, analizowanie błędów i wspaniałych chwil, które w przeciągu roku nas spotkały. W tym poście nie będę się nad tym rozwodzić, ale szykujcie się na ogromny post podumowujący 2013. :)
Dziś postanowiłam napisać parę słów o ulubionych produktach do makijażu, które na stałe zagościły w mojej kosmetyczce, kto wie - może skuszę Was na zakupu? :)

Jakoś na początku czerwca skusiłam się na nowy puder - padło na Maybelline Affinitone. Zdradziłam go i z Essence i Synergen. Dobrze matuje, nie utrzymuje się cały dzień, ale dla mnie to nie problem wykonać poprawki w ciągu dnia. Dodatkowym plusem jest bardzo dobra wydajność. :)
Ulubiony podkład? Wielbiony przez wiele blogerek - w tym mnie. Przy mojej miejscowo suchej skórze spisuje się idealnie. Nie mogłabym również nie wspomnieć o mojej małej miłości, jaką jest pędzel Hakuro h50s. Odkąd jest w moim posiadaniu nie wyobrażam sobie nakładania podkładu palcami, różnica jest ogromna. :)

Tusz do rzęs to u mnie temat rzeka. Ciągle testuje wiele, ciągle szukam ideału, ale w każdym czegoś mi brakuje. Na chwilę obecną ulubieńcami są te z Rimmela, a szczególnie scandaleyes flex, polecam wypróbować, u mnie spisuje się świetnie!

Jakoś od września zaczęłam malować kreskę. Nie robię tego codziennie, ale coraz częściej można mnie zobaczyć z charakterystyczną jaskółką na oku. :) Ulubionym eyelinerem jest ten w żelu z Maybelline - dla mnie jest po prostu idealny. Kompletnie za to nie sprawdził się w pisaku z Rimmela, choć u mojej przyjaciółki wygląda na oku przepięknie. Być może mi trafił się po prostu bubel. :)

Na koniec usta. Moje serce skradło znane już wszystkim masełko z Nivei. Nie wyobrażam sobie bez niego swojej kosmetyczki. Używam go niemalże non-stop! W tym roku coraz częściej miałam również jakiś kolor na ustach - szminki z Rimmela to strzał w dziesiątkę. Polecam!

Jestem ciekawa Waszych ulubieńców, koniecznie pochwalcie się czego namiętnie używaliście w tym roku!
Jeżeli chcecie być ze mną na bieżąco - zapraszam na instagrama. :)

3 komentarze :

  1. Mam ten podkład i też go lubię, choć dla mnie nie jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. JA uwielbiam eyeliner w pisaku, jednak najbardziej przypadł mi do gustu Essence:). Świetny post, rzetelna recenzja!


    Dołączam do obserwujących i zapraszam do obserwacji mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szminki Kate dla Rimmel - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.

Każdy komentarz czytam i za każdy bardzo dziękuję!